Thursday, January 10, 2013

Zarraz Paramedical, media dan artis

Anzalna ketika menghadiri pelancaran produk Zarraz Paramedical yang turut dihadiri oleh pengasasnya iaitu Fatimatul Zaharah Abdul Mazlan atau Ima Zara, 25, (dua dari kiri) yang diadakan di Hotel Concorde, Shah Alam pada Ahad 06/01/2013

Bercakap mengenai produk Zarraz Paramedical, Anzalna berkata, dia bukan bertindak sebagai duta sebaliknya hanya berkongsi kejayaan selepas lapan bulan menggunakan produk kecantikan itu.

Kata Anzalna, produk Zarraz dia yakin dengan produk itu kerana ia dihasilkan 100 peratus daripada bahan semulajadi terpilih dan boleh digunakan oleh lelaki mahupun wanita.

"Kulit saya memang sensitif dan selepas menggunakan dua produk Zarraz iaitu Essence Sebum Gel dan Sun Protection (SPF 50) saya nampak perubahan ketara pada wajah dalam masa singkat," jelasnya.

Kata Anzalna, Zarraz juga menyediakan perkhidmatan spa dengan pelbagai rawatan kecantikan wajah dan badan yang terletak di Bandar Tun Hussein Onn, Cheras, Selangor.

Spa ini turut berfungsi sebagai pusat jualan produk Zarraz sementara cawangan-cawangan lain dibuka menjelang akhir tahun ini.


Untuk melihat berita penuh dari akhbar Star Online sila layari...http://mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2013/1/7/mstar_hiburan/20130106181325






No comments:

Post a Comment

UNTUK SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI SAYA DI TALIAN 019-3429729. SEGALA PERTANYAAN ANDA ADALAH AMAT DI ALU-ALUKAN DAN AKAN DILAYAN DENGAN HATI YANG TERBUKA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...